Politica de retur
Politică de Retur
Scopul magazinului este de a va ajuta sa va bucurati de produsele noastre astfel, discutati cu un operator inainte de a lua decizia returului, acestia va pot indruma catre o decizie mai putin costisitoare si mai avantajoasa.
ATENTIE! Daca va doriti un schimb de produse/marime va recomandam sa luati legatura cu un operator, schimbul este realizat de catre echipa noastra.
Vă rugăm să ne lăsati un mesaj în privat pe Facebook: Deschide ->
care să contina:
1. Număr comandă sau numărul de telefon cu care a fost înregistrată comanda.
3. Motivul returului.
4. Fotografii ataşate cu produsul.
ATENȚIE! Dacă produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a reține o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnarea a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 zile de la data solicitării returului, prin transfer bancar.
In conformitate cu legea 34/2014, consumatorul poate solicita in cazul lipsei conformitatii, in primul rand repararea produsului, iar daca repararea nu este posibila, aducerea la conformitate se face prin inlocuire. Daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile, abia atunci se restituie contravaloarea produsului.
Transportul este suportat de client! Returul se poate realiza doar prin firma de curierat Fan Curier.
- Taxele de livrare originale nu sunt returnabile, decat daca ati primit produsul defect sau alt(a) model / marime fata de ce ati comandat!
- Sunteți responsabil pentru taxele de expediere cât și de retur.
- Toate informațiile referitoare la starea returului vor fi transmise către client în termen de 5-10 zile lucrătoare de la primirea acestuia de către noi.
- Dacă este aprobat, atunci returul va fi procesat iar banii vor fi virați în termen de 14 zile calendaristice (5-10 zile lucrătoare).
Va rugam sa aveti in coletul retur atasat si completat FORMULARUL DE RETUR
Produsele nu pot fi returnate in urmatoarele conditii:
- produsul nu este în aceeasi stare în care a fost livrat: prezinta semne de purtare, este deteriorat, nu are eticheta intacta;
- eticheta de compoziție sau sigiliul de securitate a fost îndepărtat. In caz de trimitere a coletului fără eticheta, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul ;
- în coletul de retur se află produse diferite față de cele comandate;
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client,Obținerea unei rambursări. Vânzătorul este obligat să vă returneze banii în termen de 14 zile de la primirea coletului. Rambursarea poate întârzia în cazul în care comerciantul nu a primit produsele înapoi sau cel puțin dovada că le-ați trimis.
Cum returnez?
Apelati la firma de curierat FanCurier (nu acceptam retururi din partea altei firme de curierat) cu ajutorul aplicatiei: https://www.fancourier.ro/en/place-order/#sender ; descarcati formularul de retur atasat mai jos si completati fiecare casuta existenta cu spatii de completat. Formularul de retur trebuie sa fie existent in colet. Returul se expedieaza la adresa: Bulevardul Voluntari, nr. 13 (Petrom), Voluntari, Ilfov.